Merrni një sistem të plotë rezervimesh dhe menaxhimi restoranti me çmime fleksibël, pa tarifa shtesë apo komisione, dhe me shërbim ndaj klientit të dedikuar falas.
Nëse keni pyetje ose dëshironi më shumë informacion rreth planeve dhe funksionaliteteve të e-Table, ekipi ynë është gati t’ju ndihmojë.
Na shkruani në: [email protected]
Përfitoni një sistem të avancuar rezervimesh dhe menaxhimi restoranti me konfigurim dhe asistencë falas, pa komisione apo tarifa shtesë. Platforma përfshin menaxhim të plotë tavolinash, planifikues vizual, orare fleksibël hapjeje, si dhe konfigurime inteligjente për ulje kapacitetesh dhe kufij të personalizuar rezervimesh.
Lidheni e-Table me EasyBill.al dhe BookersDesk për të krijuar fatura përmbledhëse automatikisht dhe për të unifikuar menaxhimin financiar me rezervimet. Dërgoni njoftime automatike me SMS dhe email për klientët, pranoni ose konfirmoni rezervimet pa ndërhyrje manuale dhe monitoroni në mënyrë të zgjuar mos-shfaqjet apo rezervimet e pasakta.
Ndërtoni një bazë të dhënash të centralizuar për klientët tuaj dhe përdorni analiza të zgjuara për t’i njohur më mirë ata. Merrni feedback nga mysafirët, krijoni kujtesa të personalizuara për rezervime dhe identifikoni automatikisht klientët problematikë. E-Table ju ndihmon të ruani marrëdhënie afatgjata dhe të përmirësoni përvojën e çdo mysafiri.
Krijoni, personalizoni dhe organizoni ekipin tuaj me role të përshtatura për çdo pozicion. Monitoroni aktivitetin e punonjësve, shikoni raportet në kohë reale dhe menaxhoni të gjitha proceset përmes aplikacionit a E-Table në OS & Android i. Sistemi ju lejon të mbani nën kontroll performancën dhe oraret e stafit, pavarësisht ku ndodheni.